torsdag 13 mars 2014

Typiskt svenskt sommarväder

)



Sommar i Sverige brukade vara regnar ofta så tycket jag att sommar tiden är kort. Vi hann inte göra så mycket T.ex. om vi skulle hälsa på släktingar i andra stad så ta cirka en vecka eller mera. Innan tiden om det regnade och inte bra väder så kunde vi inte göra någonting. Det blåste också mycket på sommaren i Sverige. Sommar skulle vara solen skinnar,varm och bra väder. Så man tyckte att det var kul att bada eller grilla och trevlig att resa

Mitt hemland sommar tiden var lång ta den cirka 6 månad och det var varm och man kan bada när som häls. 

Sjöar i Sverige tyckte jag att det var mycket kallt.  Jag orkade inte bada längre som sjöar i mitt hemland. Det tyckte jag att väder i mitt hemland var bättre i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar