fredag 14 mars 2014

Jills veranda, Nashville

Jill intresserade mycket om countryns musik. Hon fick besök många musiker som hade sjungit på countryns. Hon fick mycket information for sångaren.

Jag tror att hon skulle bli musiker som sjöng på countryn musik. Om hon jätte intressera den så tyckte jag inte svårt för henne. Hon hade bra röst och jag tycker om henne röst också. 

Countryns musik var det mycket populär för 1980- 2000 men nu jag tror att inte så många intressera  om countryns musik. Min pappa gillar också mycket countryns musik och brukade lyssna han på engelska sångaren hade sjungit.

Många ungdomar gillar rock eller Hiphop and pop musik. 

1 kommentar:

  1. Countrymusik är väldigt populärt i USA och det finns många som din pappa som lyssnar på den musikgenren.

    SvaraRadera