torsdag 6 februari 2014

Jag har inte gjort någonting fel - varför ska jag säga förlåt?




Idag efter lektionen sa Tora Holm att hon tyckte att jag skulle be om förlåtelse till hennes. Jag svarade ingenting för att jag inte hade gjort någonting fel.

Först torkade jag tavlan och hon sa till mig att jag är ju bra för att jag har gjort läxor. Men hon ville att jag skulle säga förlåt till henne. Jag tyckte det var syn.

Sedan slutade jag torka och vände mig mot henne och blängde. De var tyst en stund för att jag inte sa henne förlåt. Då hon sa till mig gå flera gånger.

När jag gick sa hon till mig att jag liknade som min pappa. Jag kände ju glad för att hon sa till mig att jag är liknade som min pappa.

Till slut gick jag direkt till myren och satte mig och jag tänkte att varför jag skulle förlåta till fröken jag inte hade gjort någonting fel. Jag är som dig pappa.


Jag tyckte att Tora Holm var orättvis mot mig. Hon kudde inte göra så för att hon var ju läraren.

1 kommentar:

  1. Ja, du hade rubriker. Ja du hade varje mening med stor bokstav. Ja du hade använt förekommer och kommatecken på rätt sätt. Två sätt som jag hade hittat det var bara du ska skriva samma rak. Jag gav dig nivå 3.

    SvaraRadera