fredag 28 februari 2014

Den gången blev jag riktigt rädd


Jag kommer aldrig glömma när jag bodde i Thailand och jag drömde att en farlig tjej ville döda mig på söndag natten. Ingen person kom och hjälpte mig. Jag tyckte hon var hemsk eftersom hon ville döda bara mig men jag hade gjort ingen dumt mot henne.

När jag vaknade upp på morgonen var jag jätte rädd. Mamma frågade till mig vad som hände med dig för att hon hade aldrig sett mig att jag var rädd i mitt liv. När vi åt frukost berättade jag till min familj att har jag drömt om en tjej som kom till min hemma och ville döda mig. Jag kände inte henne tidigare. Hon hade ingen kläd på sig och kom en sam. Jag började ropa till min granna och sprang ute fort till militärkontoret. Hon följde mig och många kom följande henne också.

Sen träffade jag militären chefer där och sa till honom att hon kunde skjuta henne med vapen. De börjande skjuta men hon var aldrig död. Då sprang jag jätte fort till skogen och  jag blev väldigt trött. När jag satt på marken så jag henne satt bredvid mig så  jag ville bara vila en stund och sen sprang jag ingen. Jag trodde att hon aldrig kommer dö i henne liv för att man hade skjutit med vapen men hon hade ingen skada.

Tillslut vaknade jag upp och blev jag  väldigt rädd. På morgonen tänkte jag att jag aldrig ville drömma om henne i mitt liv ingen. Men jag kunde inte glömma en dag som jag hade drömt om henne. Det var väldigt spännande i mitt liv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar